loading...

خرید ملک در قبرس شمالی

بازدید : 2
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:16


قبرس شمالي كجاست؟
قبرس شمالی اسم سو‌مین جزیره دریای شمال میباشد که ولی با تیتر مروارید مدیترانه نیز شناخته میشود. این جزیره به صورت گیتارگونه ای تاسیس شده است و به روش عجیبی یک مسیر ارتباطی فی مابین سه مجموعه کشور ها آسیا، افریقا خرید ملک در قبرس شمالی و اروپاست.
انگیزه نامگذاری این مرز و بوم، تقسیمات انجام یافته در ارتباط قبرس ترکی و قبرس یونانی میباشد. قبرس ترکی در قسمت شمالی این مرز و بوم واقع گردیده و در واقع از حیث فرهنگ و تمدن و رسوم، گویش و مذهب همانندی بسیار متعددی به ترکیه و شهر استانبول دارااست. قبرس شمالی به عبارتی مقصدی میباشد که در مباحث اخیر در ارتباط آن سخن کردیم.

پایتخت قبرس شمالی
شهر نیکوزیا یا این که نیکوسیا تبارک ترین شهر قبرس میباشد. وقتی که از قبرس سوای پیشوند حرف می‌گوییم یعنی هر دو قسمت شمالی و جنوبی این میهن مدنظر ماست. امروزه قبرس شمالی و جنوبی طی یک مبادرت شهر نیکوزیا را به دو قسمت تقسیم کرده اند و همچنان این شهر را تحت عنوان پایتخت میشناسند با این تفاوت که بخشی از این شهر تحت عنوان پایتخت قبرس شمالی و نصیب دیگری از آن تحت عنوان پایتخت قبرس جنوبی شناخته می‌شود. بخش اعظمی از ارگان ها و ارگان های فی مابین المللی، تجاری، سیاسی، دانش گاه ها، دانش کده ها و … در پایتخت قبرس شمالی واقع گردیده اند.
موقعیت، مزایا و معایب علم آموزی پزشکی در قبرس شمالی
علم آموزی پزشکی در قبرس شمالی حدود 6 سال ارتفاع میکشد و شما می توانید گواهی فی مابین المللی پزشکی همگانی خویش را استخراج کرده و به هر کشوری که می خواهید هجرت کاری فرمائید. از آنجایی که اقامت تحصیلی در قبرس شمالی گزینه استقبال دانشجوها تک تک کشورها قرار گرفته، درنتیجه علم آموزی در حرفه‌های کاربردی‌خیس میتواند بعدی شما‌را بیشتر ضمانت کند. با اعتنا به اینکه علم آموزی درین مملکت مستلزم روادید وجود ندارد و دانشجوها اهل ایران می توانند از حداکثر بورسیه‌های تحصیلی در قبرس شمالی منفعت ببرند، وسعت تقاضای علم آموزی در قبرس شمالی هرروزه رو به ارتقا هست.
شایسته ترین دانشگاه‌های پزشکی در قبرس شمالی
با اینکه تعداد متعددی از دانش گاه‌های قبرس شمالی به درس دادن فن پزشکی می پردازند، با این هم اکنون سه کالج رفیعتر این مرزو بوم در مقام‌های بالاتری از نگاه جذب دانشجوی پزشکی قرار دارا هستند؛ ولی با اینکه بورسیه‌های نیکی هم برای علم آموزی پزشکی در قبرس شمالی در حیث گرفته گردیده است، با این اکنون مخارج تحصیلی و معاش شما برای 1‌سال ممکن میباشد تا 15000 یورو هم رسد. به دنبال به موقعیت علم آموزی حرفه پزشکی در سه دانشکده رفیعتر قبرس شمالی می پردازیم که در جایگاه‌بندی جهانی هم رده بهتری دارا‌هستند.

شهریه ترم سوای بورسیه بورسیه شهریه ترم با بورسیه اسم دانش گاه
9300 یورو ندارد 9300 دانش گاه مدیترانه شرقی (EMU)
6600 یورو 50% 3300 یورو دانش گاه میان المللی قبرس (CIU)
6800 یورو 40% 4080 یورو دانش گاه خاور مجاورت (NEU)
با این اکنون شما میتوانید در کالج‌های دیگری همانند کالج اروپایی قبرس به علم آموزی بپردازید که کالج پزشکی آن پیروز به استحصال 2 پاداش رفیعتر یعنی “شایسته ترین امکانات پزشکی” و “کیفیت بالا‌ترین فراگیری” گردیده است.
حالت علم آموزی پزشکی در قبرس شمالی
در مجموع کالج‌های قبرس شمالی نباید از دانشجو ها امتحان ورودی بگیرند اما برخی از ضوابط و وضعیت برای ورود بدین حرفه‌های پرمخاطب وجود دارااست. به عنوان مثال شما می بایست در امتحان ورودی انتخاب سطح لهجه دانش کده دستکم نمره 75 از 100 استحصال فرمایید و اینکه بضاعت تحصیلی شما در درس‌های زیست شناسی و یکی‌از سه درس فیزیک، ریاضی یا این که شیمی، سطح A یا این که نمره 16 تا 20 باشد. در شکل علم آموزی پزشکی در قبرس شمالی، گواهی شما گزینه تائید وزارت بهداشت کشور ایران قرار نمی‌گیرد البته آیتم تائید همه کشورهای اتحادیه اروپا، ایالات متحده و کانادا هست.

با این هم اکنون در حالتی که میخواهید بعد از علم آموزی در حرفه پزشکی به جمهوری اسلامی ایران برگردید، می بایست در یکی‌از دانشکده‌های آیتم تائید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران در زمان فراتر از پزشکی همگانی یعنی یکی‌از تخصص‌ها، گواهی خویش را بگیرید. همینطور بایستی این نکته را هم بدانید که خویش مرز و بوم قبرس شمالی می تواند مقصد کاری شما هم به اکانت آید. دست‌کم درآمد یک دکتر معالج همگانی در‌این سرزمین حدود 15000 لیر است که درآمد سنجیده و قابل قبولی میباشد. بعد از حدود 5 سال از اقامت کاری نیز میتوانید اقامت دایم قبرس شمالی را به دست آورید.

بازدید : 8
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:36


آیا برای عبور از مرزهای قانونی در بین قبرس شمالی و قبرس جنوبی، می بایست مدارک خاصی را ارائه کرد؟
آری، برای عبور از مرزهای قانونی فی مابین دو حوزه‌ قبرس جنوبی و قبرس شمالی، بایستی مدارک خاصی را ارائه کرد. این مدارک ممکن میباشد خرید ملک در قبرس شمالی مشتمل بر موردها پایین باشد:

پاسپورت: برای ورود به حوزه‌ دیگر، می بایست پاسپورت دارای اعتبار داشته باشید
روادید: برای ورود به قبرس جنوبی یا این که قبرس شمالی، بسته به مرز و بوم شما، شاید نیاز به روادید باشد. تحقیق نمایید که آیا شما به روادید نیاز دارید یا این که نه
کارت شناسایی: برای ثابت نام و نشان، بایستی کارت شناسایی دارای اعتبار خویش را به یار داشته باشید
داده ها مرتبط با اقامت: در صورتی شما تحت عنوان یک گردش گر وارد ناحیه دیگر گردید، بایستی داده ها مرتبط با اقامت خویش را ارائه نمایید، به عنوان مثال داده ها مرتبط با هتل یا این که محل اقامت خویش
مستندات خاص: بعضی از شرایط‌ها ممکن میباشد نیاز به ارائه مستندات خاصی داشته باشند، مانند مستندات تحصیلی یا این که مستندات مربوط به شغل
بیمه مسافرتی: در بعضی از مورد ها، شما ممکن میباشد نیاز به بیمه مسافرتی داشته باشید، به خصوص چنانچه تحت عنوان یک توریست وارد ناحیه دیگر گردید
براین اساس، برای عبور از مرزهای قانونی در بین دو حیطه قبرس جنوبی و قبرس شمالی، بایستی مدارک خاصی را ارائه کرد و همینطور ممکن میباشد برخی از مستندات خاصی برای ورود به حوزه‌ دیگر مایحتاج باشد. پیش از مسافرت، عالی میباشد با سفارت یا این که دفتر نمایندگی سرزمین خویش در قبرس تماس حاصل نمایید و درباره‌ی مدارک مورد نیاز برای ورود به ناحیه دیگر، داده ها مایحتاج را بدست آورید.

برا معاش و سفر قبرس شمالی خوب میباشد یا این که قبرس جنوبی؟
تصمیم گیری درباره اینکه به کدام ناحیه از قبرس، یعنی قبرس شمالی یا این که قبرس جنوبی، مسافرت نمایید به کارداران مختلفی بستگی داراست که می بایست سنجیده شود. در تحت به بعضی از عواملی که بر روی این تصمیم تأثیر می گذارند، اشاره می‌گردد:

شرایط اقتصادی
قبرس جنوبی دارنده یک اقتصاد پویا و متنوع میباشد و تحت عنوان یکی کشورهای توسعه یافته در ناحیه شناخته می گردد. از طرف دیگر، قبرس شمالی دارنده یک اقتصاد کوچکتر و پویا میباشد. براین اساس، در صورتیکه پیرو کار و عمل عالی میباشید، قبرس جنوبی می تواند آیتم بهتری باشد.
هزینه معاش
هزینه معاش در قبرس جنوبی فراتر میباشد ولی در قبال، مزایای دیگری مانند زیرساخت‌های خوب، سرویس ها بهداشتی خوب و تجهیزات بهتری در دسترس میباشد. در قبرس شمالی، هزینه معاش کمتر میباشد.
گویش
گویش قانونی در قبرس جنوبی یونانی میباشد، در حالی که در قبرس شمالی ترکی میباشد. بدین ترتیب، در صورتی‌که گویش ترکی را بلد می باشید، قبرس شمالی ممکن میباشد برای شما آیتم بهتری باشد.
سیاست های مهاجرتی
سیاست های مهاجرتی در دو ناحیه با هم مختلف میباشند. در قبرس جنوبی، موقعیت هجرت برای تأمین عمل و سپرده گذاری بیشتر می باشند. در قبرس شمالی، سفر برای تأمین فعالیت ممکن میباشد، ولی میتوانید تحت عنوان دانشجو وارد گردید و در این شیوه سفر فرمائید.
تمدن و جامعه
فرهنگ و تمدن و جامعه در دو حوزه‌ با یکدیگر گوناگون می‌باشند. در قبرس جنوبی، جامعه پویا و پراز اشکال فرهنگ و تمدن‌هاست. در قبرس شمالی، جامعه کوچکتر میباشد و فرهنگ وتمدن ترکی تأثیر بیشتری دارااست.
مجموعاَ، تصمیم گیری درباره اینکه به کدام حوزه‌ از قبرس سفر فرمائید بستگی به موردها مختلفی دارااست که بایستی در لحاظ گرفته گردد. در هر شکل، پیش از تصمیم گیری، خوب میباشد با دانش گاه های مختلفی مثلا هجرت، فعالیت، معاش و بقیه مورد ها مرتبط، بیشتر آشنا گردید و با بررسی و رسیدگی ظریف این مورد ها، تصمیمی که برای شما شایسته ترین میباشد را بگیرید.

بازدید : 122
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 13:21


آسوده ترین طرز دریافت اقامت قبرس شمالی
سهل وآسان ترین طریق دریافت اقامت دایم قبرس شمالی از روش سپرده گذاری و خرید ملک مشمول سوئیت ، ویلا و زمین میباشد. همینطور به جهت ارتقا روز افزون تقاضا و محدودیت زمین در‌این جزیره، حدود 10 الی 15 درصد در سال رویش قطعی سپرده گذاری را به هم پا خرید ملک در قبرس شمالی دارااست.

نحوه های مختلفی برای سپرده گذاری در ملک قبرس شمالی و استخراج بهره وجود داراست مثلا:
پیش خرید املاک در قبرس با ارزش مطلوب (تحویل در آتی)
خرید املاک resale(استوک) با ارزش زیر و فروش دوباره یا این که اجاره آن
خرید ۲ ملک هم‌زمان که یکی از مهیا تحویل میباشد و با درآمد نتیجه ها از اجاره دادن آن، بخشی از اقساط ملک پیش خرید دوم پرداخت می گردد
خرید املاکی که کانسپت هتل دارا هستند و اخذ ضریبی از بهره سهام سالیانه هتل
هزینه هجرت به قبرس شمالی از روش خرید منزل چقدر میباشد؟
در قبرس شمالی با پرداخت 30 درصد از مبلغ ملک متبوع قابلیت و امکان دریافت اقامت وجود دارااست و مابقی طی اقساط بلند دوران فارغ از منفعت به موسسات آفریننده پرداخت میشود. ارزش سوئیت استدیو حدود 50 هزار پوند است که‌این مقدار دست‌کم ارزش ملک در قبرس شمالی میباشد.

مزیت های مسافرت به قبرس شمالی از روش خرید ملک
دریافت اقامت سریع و مطمئن قبرس شمالی
دریافت اقامت قبرس شمالی برای تمامی جوارح خانواده سکو یک با خرید یک منزل
فایده سپرده گذاری دست کم 10 تا 15 درصد در سال
قابلیت و امکان اجاره دادن خانه خریداری گردیده و اخذ اجاره قیمت بر حسب پوند انگلستان
علم آموزی مجانی فرزندان در مدرسه ها دولتی قبرس شمالی
هزینه هجرت به قبرس شمالی از روش علم آموزی چقدر میباشد؟
مسافرت به قبرس شمالی از روش علم آموزی استاندارد ترین و متداول ترین طرز ورود به قبرس شمالی میباشد. قبرس شمالی دارنده دانش کده های در بین المللی با رنکینگ های بهتر میباشد که سند این دانش کده ها در سراسر جهان دارای اعتبار میباشد برای همین افردا متعددی برای علم آموزی به‌این سرزمین مسافرت میکنن .
مخارج هجرت تحصیلی به قبرس شمالی دربرگیرنده شهریه های دانش کده و مخارج معاش دانشجویی میباشد. شهریه های کالج با به حساب آوردن بورسیه مطلوب سالیانه تقریبا در بین 2000 تا 7000 یورو و بقیه مخارج جانبی مشمول هزینه های خورد و غذا و هزینه یک‌سال اقامت در خوابگاه دانشکده میان 2500 تا 3500یورو میباشد. در سود تک تک تک تک مخارج سفر به قبرس شمالی از روش علم آموزی دربین 4500یورو تا 9500 یورو در سال میباشد.

مهم‌ترین دلایل تقاضا برای دانش کده های قبرس شمالی به گستردن پایین میباشد:
ارزانترین و سریعترین شیوه دریافت اقامت
عدم نیاز به سند گویش انگلیسی مانند IELTS یا این که TOEFL
عدم نیاز به ارائه تمکن مالی
بورسیه های تحصیلی 50 تا 100درصد
دانش کده های در میان المللی جایگاه بالا
مخارج مطلوب معاش دانشجویی
خوابگاه های دانشجویی متفاوت و مجهز
قابلیت و امکان ادامه علم آموزی حتی با گپ تحصیلی زیاد
قابلیت و امکان سفر راحت به کشورهای اروپایی و امریکا جهت ادامه علم آموزی
دریافت اقامت قبرس شمالی برای پدر و مادر دانشجو یا این که فرزندان

بازدید : 26
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:14


روادیدِ دانشجویی و روند تایید:
پیمایش روند تایید و دریافت روادیدِ دانشجویی در قبرس شمالی نسبتاً بی آلایش میباشد. این فصل یک راهنمای قدم به قدم در زمینه‌ی شیوه درخواست برای کالج ها، اخذ مدارک مورد خرید ملک در قبرس شمالی نیاز و ضمانت روادیدِ دانشجویی ارائه میدهد.

مقرون به صرفه بودن و دسترسی:
قبرس شمالی یکی تحت ترین مخارج علم آموزی و مخارج معاش را در اروپا و خاورمیانه داراست. میانگین مخارج تحصیلی برای زمان کارشناسی در قبرس شمالی حدود 3000 یورو در سال میباشد، در حالی که میانگین هزینه معاش حدود 500 یورو در ماه میباشد. خلال این، قبرس شمالی برای دانشجویانی که آمادگی تحصیلی یا این که نیاز مالی را نماد می‌دهند، بورسیه های تحصیلی و مورد های یاری مالی مختلفی ارائه می‌دهد. بعضا از این بورسیه ها تا 100% شهریه یا این که مخارج معاش را پوشش می‌دهند.

تنوع و شمول:
قبرس شمالی جامعه ای یک‌سری فرهنگی و یکسری زبانه دارااست که از اشخاص با پیشینه ها، عقاید و رغبت های گوناگون استقبال می نماید و به آن‌ها احترام می‌گذارد. قبرس شمالی حدود 300000 نفر جمعیت داراست که از این تعداد بیش تر از 100000 دانشجو از بیشتراز 100 سرزمین عالم میباشند. لهجه‌های قانونی قبرس شمالی ترکی و انگلیسی میباشند، البته میتوانید لهجه عربی، فارسی، روسی یا این که یونانی را نیز در بعضی دولت ها بشنوید. آئین پیروز قبرس شمالی اسلام میباشد، ولی میتوانید کلیساهای مسیحی، کنیسه های یهودی یا این که معابد بودایی را نیز در بعضا بخشها پیدا فرمایید.

مجال و ابتکار:
قبرس شمالی دارنده یک اقتصاد پویا و رو به پرورش میباشد که مجال ها و معضل های مختلفی را برای دانشجویانی که می‌خواهند فعالیت خویش را دنبال نمایند یا این که تجارت خویش را فعال سازی نمایند، ارائه میدهد. ایجاد ناخالص داخلی قبرس شمالی حدود 4 میلیارد دلار میباشد و نرخ پرورش هر ساله آن حدود 5 درصد میباشد. قسمت های مهم اقتصاد توریسم، یادگرفتن، کسب و کار، ایجاد و کشاورزی میباشد. قبرس شمالی همینطور دارنده یک اطراف حمایتی و مساعد برای ابداع و ایجاد اشتغال میباشد، با تعدادی راس پرورش، عجله دهنده و مراکزی که پند، میزان دارایی و کانال را برای کارآفرینان مشتاق ارائه میکنند.

زیبایی و ماجراجویی:
قبرس شمالی دارنده زیبایی های طبیعی عجیب و به جا مانده تاریخی بی نیاز میباشد که آن را به مقصدی ایده آل برای تفریح و ماجراجویی تبدیل می نماید. قبرس شمالی آب و هوای مدیترانه ای با فصل تابستان های گرم و فصل‌زمستان های معتدل داراست و معدل دمای آن در حین سال حدود 20 جايگاه سانتی گراد میباشد. قبرس شمالی بیشتراز 300 کیلومتر خط ساحلی با سواحل شنی، آب های روشن و حیات دریایی متنوع دارااست.

قبرس شمالی همینطور دارنده کوه‌ها، بیشه‌ها و دشت‌هایی با مناظر جالب، حیات وحش و گیاهان میباشد. قبرس شمالی همینطور دارنده ویرانه‌های باستانی، قلعه‌ها، صومعه‌ها و مساجد میباشد که نماد‌دهنده تاریخ متنوع و پرتلاطم آن میباشد.

قبرس شمالی همینطور دارنده شهرها، شهرک ها و روستاهای امروزی با معاش شبانه، خرید و سرگرمی مالامال جنب و جوش میباشد.

دانش کده های رتبه یک جهانی:
قبرس شمالی دارنده بیشتراز 20 دانش گاه و دانشگاه میباشد که زمان های آموزشی و پژوهشی با با کیفیت را ارائه میدهند. اکثر این شرکت ها به وسیله سازمانهای دربین المللی یا این که ناحیه ای مانند انجمن اروپایی ضمانت چگونگی در فراگیری بهتر (ENQA)، انجمن کالج های عربی (AARU) یا این که فدراسیون کالج های عالم اسلام (FUIW) دارای اعتبار می باشند. برخی از این موسسه ها نیز در میان دانش گاه‌های بلندتر دنیا قرار دارا‌هستند، مانند دانش کده مدیترانه شرقی (EMU)، دانش کده خاور مجاورت (NEU)، یا این که دانشکده آمریکایی Girne) GAU).

بازدید : 36
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:28


خطاها خرید ملک در قبرس شمالی
به طبع خرید ملک در همگی مرزوبوم ها اشتباهات خاص خودش را دارااست ، خرید ملک در قبرس شمالی نیز مشکلاتی دارااست که چنانچه درباره‌ی آن اطلاعاتی نداشته باشید ، ممکن میباشد برای شما مشکلاتی را به یاروهمدم داشته باشد که در‌پی به تحقیق این خطاها خرید ملک در قبرس شمالی خوا‌هیم پرداخت.

1) فروش ملک با گواهی آویزان
شاید یکی‌از مشکلاتی که خویش به نوعی کلاهبرداری در قبرس شمالی نیز به حساب آورده می شود ، فروش ملک با مدرک آویزان و وقفی میباشد که ولی ، پیش از این در سوژه ورقه ها مالکیت قبرس شمالی در اینخصوص بدون نقص با شما حرف کردیم و همان گونه که گفته شد ، ملک ها با گواهی شکاف از اعتبار بیشتری نسبت به سندی دیگر منتفع میباشند و در مرتبه های آجل سندهای اکسچنج و فرنگی ، البته سندهای آویزان ممکن میباشد در آتی مشکلاتی را به یاروهمدم داشته باشد که شما از آن بی استحضار می باشید.

2) کمیسیون های بالا
یکی‌از دیگر از اشتباهات خرید ملک در قبرس شمالی کمیسیون هایی می باشد که کمتر کسی از آن مطلع میباشد ، کمیسیون هایی در بین 5 تا 50 درصد روی املاک قبرس وجود داراست که‌این موجب بالا رفتن مخارج خرید ملک در قبرس شمالی می گردد و متاسفانه برخی از مشاورین املاک در قبرس شمالی با فروشندگان و سازندگان روی کمیسیون های خیلی بالا به توافق رسیده اند و این سبب می‌گردد تا خریدار تا چندین سال فایده سپرده گذاری را تجربیات نکند.
3 ) بی خبری از موردها تفاهم نامه
مورد ها تفاهم نامه ها معمولا به انگلیسی و ترکی میباشند و بیشتر خریدران ملک در سرزمین قبرس شمالی هیچ زمان موارد تفاهم نامه را پژوهش نمیکنند و متاسفانه چشم گردیده است که بعضا از مشاورین املاک نیز هیچ وقت به آن نپرداخته که خویش این زمینه سبب ساز میگردد تا خریدار نداد که چه چیزی را امضا می نماید.

در برخی از موردها این تفاهم نامه ها جریمه های سنگینی برای نپرداختن اقساط حیث گردیده است و یا این که مقررات بسیار سختگیرانه ای درخصوص فروش آن در لحاظ گرفته شد‌ه‌است و این موردها ممکن میباشد درپی مشکلاتی را برای مشتریان عزیز به یار داشته باشد ، مشکلاتی که بجز ضررهای مالی خطاها حقوقی نیز برای شخص به وجود میاورد ، به این ترتیب از کلیه شما درخواست داریم درصورتی که از هرکدام از پروژه های قبرس شمالی که خرید میکنید ، در هنگام امضاء تفاهم نامه از مشاور املاک انتخابی خویش درخواست فرمایید که یکبار تفاهم نامه را به فارسی برایتان ترجمه نماید و یااینکه خیس جمه گردیده فارسی را در اختیارتان قرار دهد تا خودتان آنرا به توجه استیناف فرمائید ، اما بعضا از هموطنان به لهجه انگلیسی و ترکی اشراف داشته و خوشبختانه قراردادها را تعدادی توشه رسیدگی می نمایند.

4) پرداخت دپوزیت یا این که پیش پرداخت سوای به چنگ آوردن رسید.
مطلقا دوستانی که تجربیات خرید ملک در قبرس را دارا‌هستند در جریان می‌باشند که برای رزرو کردن یک ملک پولی نزدیک به 10000 پوند تحت عنوان دپوزیت پرداخت می‌گردد ، و در جریان باشید که‌این مبلغ تحت عنوان جزئی از هزینه ملک محسبوب میشود ، و قطعا در هنگام پرداخت رسید اخذ فرمائید، گاهی چشم گردیده است ، عدم اخذ رسید ، مشکلاتی را در مراحل خرید ملک به وجود آورده میباشد و یااینکه مبلغ در پرداختی های هزینه ملک حیث نشده میباشد.

5) بها های غیر حقیقی و واقعی
بها منزل ها در قبرس شمالی از سوی شرکت آفریننده به موسسه ها داد و ستد در قبرس شمالی ابلاغ می‌شود و شرکتهای حق هیچگونه ارتقاء قیمتی بر روی ارزش های اعلام گردیده ندارند ، این ارزش ها هر روز با واپسین تغییرات آپ دیت و در وب سایت شرکت ها برای افتتاح قرار میگیرد ، ولی بعضا از ارزش ها به طور پوشه برای موسسه ها ارسال میگردد ، همه منزل هایی که به فروش و یا این که رزور گردیده باشند از لیست حذف میگردند ، ولی دخ و تصرف درین بها ها کم کم شکل می گیرد ، ولی مشاهده گردیده است که بعضا از اشخاص متفرقه با ویرایش در‌این بها ها و شیطنت هایی موجب مشکلاتی گردیده اند.

بازدید : 38
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:33


پس از سپری شد یکسری سال معاش در قبرس، قابلیت اخذ اقامت دایم وجود دارااست؟
وضعیت اخذ اقامت مستمر به این شکل است که بعد از خرید ملک، اقامت 5 ساله اخذ میشود که‌این اقامت بصورت هر ساله تمدید می‌شود، بعد از برهه زمانی مجال 5 سال Beyaz Kimlik اخذ می‌شود و یا این که سپری شد 2 سال از اخذ بیاز کیملیک گذرنامه قبرس شمالی اخذ می‌شود و فرد بعنوان شهروند قبرس شمالی شناخته میشود.براین اساس روند اخذ اقامت همیشگی قبرس شمالی در برهه خرید ملک در قبرس شمالی زمانی فرصت 7 الی 8 سال جاری ساختن میشود.

آیا قابلیت و امکان اشتغال در قبرس با خرید ویلا وجود دارااست؟
آری این زمان برای شما آماده میباشد. البته می بایست به یکی‌از لهجه‌های انگلیسی و یا این که ترکی احاطه داشته باشید.

خرید ویلا در کدام شهر قبرس شمالی عالی میباشد؟
جواب این پرسش به معیار سرمایه و ذوق و سلیقه شما بستگی داراست. به همین خیال سفارش میکنیم پیش از مبادرت برای خرید به بخش ها متعدد این مرز و بوم مهاجرت فرمایید تا ناحیه متبوع خویش برای خرید ویلا را تعیین نمائید.

با خرید ویلا در قبرس شمالی، رویای خویش را معاش فرمایید
شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید برای همسر و فرزندان پایین 18 سال خویش نیز مبادرت به دریافت اقامت دایم نمایید. گواهی ویلا در طول تسویه بدون نقص به اسم خریدار خواهد بود و این زمینه ارتباطی با تابعیت و مسائل سیاسی ندارد. همینطور شما با خرید ملک در قبرس شمالی و اخذ گذرنامه این میهن، قابلیت مسافرت به 165 مرزوبوم در عالم را خواهید داشت.
ارزش ملک در قبرس شمالی

ارزش ملک در قبرس شمالی کمتر از کشورهای اروپایی دیگر میباشد
نحوه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و هجرت به میهن قبرس شمالی وجود دارااست که معمولی‌ترین، مطمئن ترین و شایسته ترین آنها خرید ملک میباشد. البته قبل از مبادرت برای خرید ملک در‌این میهن می بایست به طبع درباره بها ملک در قبرس شمالی بدانید. کارداران مختلفی روی ارزش املاک در‌این مملکت موءثر می‌باشند که به عنوان مثال آنها می‌قدرت به سال تشکیل داد ملک، متراژ آن، تجهیزات ملک، دسترسی‌ها و محل واقع شدن ملک اشاره نمود.
چرا قبرس شمالی آیتم‌ای مطلوب برای خرید ملک میباشد؟
دلایل متعددی وجود دارا‌هستند که دست به دست هم داده‌اند تا سرزمین قبرس شمالی مورد‌ای مطلوب برای خرید ملک باشد. به عنوان مثال این دلایل عبارتند از: مجال مطلوب برای سرمایه‌گذاری، قابلیت و امکان دریافت ملیت، قابلیت و امکان خرید سهل و آسان، قابلیت اجاره دادن ملک و وضعیت مطلوب قبرس شمالی برای خرید ملک اشاره نمود. در پی این دلایل را نظارت می کنیم.

خرید ملک در قبرس شمالی؛ فرصتی مطلوب برای سرمایه‌گذاری
یکی‌از مهم ترین دلایلی که منجر گردیده‌است تا تقاضای متعددی برای خرید ملک در قبرس شمالی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری درین مرزوبوم میباشد. مرزو بوم قبرس شمالی همواره رویش اقتصادی قابل قبولی را تجربیات می‌نماید. به سیرتکامل‌ای که در سال پیشین نرخ رویش اقتصادی این مملکت تقریبا 15 الی 35 درصد اعلام شد.
هنگامی که پرورش اقتصادی یک مرزوبوم پروسه افزایشی داشته باشد، میتوانید روی سرمایه‌گذاری در آن اکانت گشوده نمایید. همین سبب شد‌ه‌است تا از قبرس شمالی تحت عنوان مورد‌ای مطلوب برای سرمایه‌گذاری حافظه خواهد شد. با دقت به اینکه طریق‌های سرمایه‌گذاری مانند تصویب کمپانی و ایجاد اشتغال خطاها مرتبط با خویش را دارا‌هستند و فرآیند آن ها وقت گیر میباشد، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید ملک در‌این مملکت بروید.

بازدید : 58
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 16:18


موقعیت بورسیه در دانشکده خاورنزدیک قبرس یا این که NEU
کالج خاور مجاورت، با استحصال سکو‌ی ۱۶۵۹ در جدیدترین رنکینگ جهانی دانش کده‌ها، تحت عنوان شایسته ترین کالج در قبرس شمالی از دید این مرتبه‌بندی دارای اعتبار به حساب می‌آید. این دانش کده قابلیت اخذ بورسیه با ترازو تا ۵۰ درصد را آماده نموده است، که کلیه فن‌های تحصیلی، به استثنای فن‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، از این زمان فایده‌مند می شوند. همینطور، شهریه‌های این کالج برای عصر‌های کارشناسی، حتی سوای اخذ تخفیف، به صورت مناسبی مطلوب است و با اخذ بورسیه، ترازو شهریه به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. برای مثال، شهریه فن داروسازی در بازه مدرک کارشناسی درین دانشکده ۸۶۰۰ یورو میباشد که با اخذ بورسیه ۵۰ درصد، به ۴۳۰۰ یورو کاهش پیدا م خرید ملک در قبرس شمالی ی‌نماید.

وضعیت بورسیه در کالج آمریکایی گیرنه قبرس شمالی
دانش گاه ذکر شده در سال ۱۹۸۵ در شهر گیرنه تأسیس و فعلا به‌تیتر یکی برگزیدگان مؤسسات آموزشی در قبرس برای دانشجوها فرنگی شناخته می شود. این دانشکده قابلیت و امکان دریافت بورسیه با درصد ۵۰ را در حرفه‌های متعدد مهیا می‌نماید و حتی‌د‌ر فن پزشکی نیز قابلیت و امکان اخذ بورسیه تا سقف ۲۵ درصد وجود داراست. شهریه معمولی فارغ از حدس بورسیه برای زمان‌های کارشناسی در حرفه‌های مهندسی و داروسازی به ترتیب ۶۰۰۰ و ۹۴۵۰ یورو میباشد.

موقعیت بورسیه تحصیلی در کالج اروپایی لفکه
دانش گاه اروپایی لفکه یا این که EUL قبرس شمالی، در سال ۱۹۹۰ به‌تیتر یک کالج دولتی در تپه‌های قبرس شمالی و مجاورت دریای کاسپین تأسیس شد. وضعیت جغرافیایی دیدنی این دانش کده، محیطی دل‌انگیز و دیدنی برای دانشجو یان مهیا نموده است. اینک دانش گاه اروپایی لفکه بیشتراز ۱۱۵۰۰ دانشجو از ۸۰ سرزمین عالم را به خویش جذب نموده است. این دانش گاه قابلیت و امکان اخذ بورسیه‌های تحصیلی تا سقف ۵۰ درصد را برای دانشجوها میان‌المللی ارائه داده میباشد. شهریه‌ها نیز مطابق فن‌های تحصیلی متعدد میباشد؛ برای مثال، شهریه فن داروسازی ۷۴۰۰ یورو، فن دندان‌پزشکی ۱۶۴۰۰ یورو و بقیه فن‌ها ۵۴۰۰ یورو می باشد، و کلیه فن‌ها دارنده قابلیت اخذ بورسیه ۵۰ درصدی می‌باشند.

موقعیت بورسیه برای دانشجوهای ممتاز در حرفه‌های ورزشی
خلال داشتن میانگین و حالت تحصیلی ممتاز، دانشجوهایی که در ناحیههای ورزشی حرفه ای نیز تألق دارا هستند، میتوانند در کالج‌های قبرس شمالی به بورسیه تحصیلی دست پیدا نمایند. وضعیت اخذ بورسیه تحصیلی برای ورزشکاران در قبرس، بوسیله هیئت اجرایی هر دانش گاه تهیه و تنظیم می گردد و هر دانشکده مقررات خاص خویش را دراین باره داراست.

به طور کلی، بورسیه ورزشی در قبرس برای دانشجوهایی در لحاظ گرفته می گردد که در ورزشی خاص در مرزوبوم خویش تحت عنوان مرتبه نخستین توفیق نتایج کرده‌اند. این ورزش می تواند یک ورزش شخصی یا این که گروهی باشد، و چنانچه شخص در دسته ملی میهن خویش در‌این ورزش کمپانی کرد‌ه باشد، این نیز به موقعیت دریافت بورسیه اضافه میگردد. اشخاصی که‌این وضعیت را دارا‌هستند، میتوانند درخواست بورسیه ورزشی کنند. اصلی میباشد به حافظه داشته باشیم که‌این بورسیه صرفا هنگامی به دانشجو تخصیص می یابد که در مجموعه‌های ورزشی دانشکده عضو گردد.

مدارک مایحتاج برای علم آموزی در قبرس شمالی
علم آموزی در قبرس شمالی، همانند هر مورد دیگری به عنوان مثال سرمایه‌گذاری درین حیطه، واجد شرایط خاصی میباشد. برای دوراندیشی از این حالت، دانشجوان موظف به مراجعه به وبسایت کالج مربوطه میباشند. بعد از تصویب درخواست بورسیه تحصیلی بوسیله دانشجو در وبسایت، دانشکده به تحقیق موقعیت و رزومه وی میپردازد و سود را به وی اگاهی میدهد.

به صورت کلی وضعیت اخذ بورسیه تحصیلی در کالج های گوناگون این سرزمین با هم تفاوت متعددی ندارند. مدارکی که هر دانشجو برای نام نویسی در دانشکده های قبرس شمالی بایستی ارائه دهد به گستردن پایین میباشد.

هیبت درخواست دانشجو و امضا گردیده به وسیله وی
ارائه دو قطعه عکس
ارائه اسکن پاسپورت دانشجو
ارائه مدرک دانشجویی چنانچه شخص دانشجوی کارشناسی در‌این مرز و بوم میباشد.
ارائه نسخه برداری مدارک تحصیلی پیشین که به لهجه انگلیسی یا این که ترکی ترجمه گردیده باشند. این آیتم منحصر به فرد دانشجوها تحصیلات تکمیلی میباشد.
ارائه رونوشت سابقه تحصیلی
ارائه پیشنهاد طومار در شرایطی که که شخص درخواست کننده تحصیلات تکمیلی باشد.
در شکل وجود ارائه گواهی لهجه

بازدید : 56
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:12


گونه های املاک مسکونی با پیش گویی مجال تحویل ملک
درین نصیب به تحقیق گونه های املاک مسکونی از حیث مجال تحویل ملک در قبرس خرید ملک در قبرس شمالی شمالی میپردازیم.

املاک فراهم
املاک فراهم و قابل استعمال، وابسته به فرد یا این که کمپانی خالق می‌باشند. در صورتیکه از کمپانی خالق، ملکِ فراهم بخرید؛ معمولا مجال کافی برای پرداخت اقساط فارغ از منفعت دارید. البته ملکی که از فرد خریداری می شود، تنها به طور نقدی قابل معامله میباشد.

املاک پیش خرید
املاکی که کمپانی تولیدکننده تمایل به ایجاد کرد آن دارااست و طی طراحی برنامه هایی که داراست فرصت تحویل آن را به طور ظریف و روشن اعلام می‌نماید. در شکل عدم تحویل واحد راءس تاریخ معین گردیده کمپانی به شما جریمه پرداخت می‌نماید. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی بکر. تنها پروژه هایی که مجال تشکیل داد آن‌ها مصادف با روزگار پاندمی بیماری کرونا بود با یک سری ماه ژرف اندیشی تحویل داده شدند، علاوه بر اینکه کمپانی تولیدکننده به مالکین ضرر و زیان پرداخت کرد).
از مزایای پیش‌خرید کردن می بایست به‌این مورد ها اشاره نمود:

خرید با قیمتی بسیار کمتر از ارزش حقیقی و واقعی
قابلیت و امکان گزینش متریال ایجاد کرد
تغییرات جزیی در نقشه
قابلیت به فروش رساندن و واگذار کردن ملک، حتی پیش از فراهم شدن آن
تصاویری که تحت عنوان مثال ایجاد کرد به طور تری دی از طرف کمپانی تولید کننده ارائه گردیده، دقیقا در تشکیل داد پروژه رعایت می گردند. در اکثری از مورد ها ملک تشکیل شده از تصویر تری دی بسیار خوشگل خیس ایجاد شده است. براین اساس به تصاویر ارائه گردیده اتکا بدون نقص فرمایید.

خرید ملک فراهم خوب میباشد یا این که ملک پیش خرید؟
می بایست بدانید که در شرایطی که نگران مسائلی از قبیل عدم تحویل به موقع یا این که فروش یک ملک پیش خرید به یک سری نفر با مشکلاتی از این دست می باشید، در باب قبرس شمالی دشوار در اشتباهید. مرزوبوم قبرس شمالی پشتیبان سرمایه گذاران و خریداران املاک میباشد.

خلال اعطای امتیاز اوراق عرصه و اعیان، بعداز پرداخت ۳۵٪ بها ملک شناسه ملکی به شما میدهد. وقتی که شما شناسه ملکی در اداره تاپو یا این که اوراق قبرس شمالی دارید، ابدا شخص دیگری توان دادوستد ملک شما‌را ندارد.

خلال اینکه دولت از خالق ها پولی متساوی قیمت کلی پروژه در خزانه بلوکه می‌نماید تا چنانچه به هر دلیلی پروژه با مکث مواجه شد از مبلغ بلوکه گردیده به سرمایه گذاران ضرر و زیان پرداخت نماید.

در‌حالتی که قصد خرید ملک با نیت سپرده گذاری یا این که دریافت اقامت یا این که هردو را دارید، خوب میباشد مجال را از دست ندهید. مجال ها دائمی نیستند و قانون ها املاک و مهاجرتی در قبرس شمالی روز آپ تو دیت طاقت فرسا خیس می گردد. با این امتیاز گران قدر که ضوابط نو مشتمل بر هم اکنون روزگار قبل نخواهند شد (عطف بما سبق).

بازدید : 83
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 12:17


۵- تنوع جغرافیایی وآب و هوا در قبرس شمالی:
سپرده گذاری در قبرس شمالی تنوع جغرافیایی را ارائه می‌دهد، با مجال هایی برای خرید ملک در قبرس شمالی در بخشها گوناگون مانند بخش ها ساحلی، بخشها کوهستانی و مرکز ها شهری. این تنوع فرصتی را برای بسط سپرده گذاری خویش در گونه های متعدد املاک، ارائه میدهد که به بازارهای گوناگون خرید ملک در قبرس شمالی ارائه میگردد.

قبرس شمالی همینطور دارنده آب و هوای مطلوبی میباشد که آن را به مکانی دیدنی برای منزل های تعطیلات و املاک اجاره ای تبدیل می نماید. این حوزه‌ با آب و هوای مدیترانه ای خویش در تک تک ارتفاع سال گردشگران را به خویش جذب می نماید و به صاحبان املاک اذن می‌دهد از روش اجاره های کوتاه مقطع درآمد حصول نمایند.

ضمن این، هزینه معاش در قبرس شمالی در مقایسه با بقیه هدف های اروپایی نسبتاً زیر میباشد. این دستور آن را به آیتم ای فریبنده برای سرمایه گذاران ملکی تبدیل می نماید که در‌پی آیتم های املاک مقرون به صرفه با پتانسیل رویش و راندمان بلند زمان می‌باشند.

این ناحیه همینطور از ثبات سیاسی و اقتصاد رو به رویش فایده میبرد و گوشه و کنار امنی را برای سپرده گذاری در املاک آماده می نماید. ضمن این، قبرس شمالی دارنده زیرساخت‌ها و تجهیزات مدرنی میباشد که از یک مدل معاش ریلکس برای ساکنان و بازدیدکنندگان حفاظت می‌نماید.

ضمن این، خرید ملک در قبرس شمالی قابلیت و امکان دسترسی به نرم افزار‌های شهروندی یا این که اقامت را مهیا می‌نماید و به سرمایه‌گذاران اذن میدهد تا خلال سود‌مندی از مزایای سرمایه‌گذاری، رابطه فردی با ناحیه برقرار نمایند.

به صورت خلاصه، سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی تنوع جغرافیایی، حالت آب و هوایی مناسب برای ساخت و ساز درآمد اجاره، هزینه مقرون به صرفه معاش، ثبات سیاسی و مجال‌های اقتصادی رو به پرورش یار با نرم‌افزار‌های اقامت را ارائه میدهد – که آن را به انتخابی جالب برای سرمایه‌گذارانی که درپی مجال‌های در میان‌المللی املاک و مستغلات می باشند تبدیل می‌نماید.
مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
 دریافت اقامت دایم

یکی‌از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، قابلیت دریافت اقامت دایم در‌این مرز و بوم میباشد. با خرید ملک در قبرس شمالی، خریدار و اعضای خانواده‌اش می توانند سوای نیاز به تمدید مداوم اقامت، در‌این مرز و بوم معاش نمایند و از کلیه مجال‌های ارائه گردیده به اقامت‌دهندگان این مرز و بوم سود‌مند شوند.

 دسترسی به بازار اروپایی

قبرس شمالی تحت عنوان یک نقطه‌ی اتصال استراتژیک به ترکیه و مرزو بوم‌های اروپایی شناخته می گردد. با خرید ملک در قبرس شمالی، به ویژه برای تاجران و استخراج‌وکار‌ها، دسترسی به بازار‌های اروپایی به سهولت آماده می‌گردد.

 ارتقاء قیمت سرمایه‌گذاری

ارزش‌های ملک در قبرس شمالی در حالا ارتقاء میباشد و این ناحیه به یک مقصد پرطرفدار برای سرمایه‌گذاران تبدیل گردیده‌است. با دقت به تقاضای روزافزون برای خرید ملک، خریداران می توانند از ارتقا بها سرمایه‌گذاری‌شان منفعت‌مند شوند.

 فضا زیست طبیعی

قبرس شمالی با طبیعت دیدنی و طیوران مهاجر جذابیت بخش اعظمی دارااست. با خرید ملک در‌این حیطه، خریداران تحت عنوان یک نفر از مردمان این زیبایی‌ها خواهند شد و میتوانند از دور و بر زیست طبیعی و بخش ها پربار برای گردش و استراحت لذت ببرند.

بازدید : 97
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 14:08


حوزه‌ ینی بوآزچی (Yenıboğazıcı)
خرید ملک در حوزه‌ ینی بوآزچی یک زمان ایده‌آل برای خریداران میباشد. این حیطه بسیار آهسته و بیشتر دارنده بنا‌های حیاط دار میباشد و به‌سرعت در حالا گسترش و توسعه و گسترش میباشد. به جهت قربت به شهر فاماگوستا و قابلیت فایده‌مندی از تجهیزات این شهر و از سوی دیگر قربت به ناحیه لانگ بیچ هوا داران بخش خرید ملک در قبرس شمالی اعظمی دارااست.

همچنین داشتن همگی تجهیزات مایحتاج همانند مدرسه های دربین‌المللی و دولتی، مریض خانه و … سبب تبدیل شدن این ناحیه به یک کدام از بخشها دیدنی جهت خرید ملک در قبرس شمالی شده است.

شهر گیرنه (Kyrenia)
قبرس شمالی یک سری ناحیه امید‌بخش برای خریداران ملک ارائه می دهد. یک کدام از این بخشها شهر گیرنه میباشد که در کنار دریا شمالی واقع شده است.

گیرنه به جهت زیبایی طبیعی خیره‌کننده و جذابیت تاریخی خویش شناخته شده است و تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران و گردشگران را به خویش جذب می‌نماید. بازار املاک و مستغلات در شهر گیرنه بسیار پررونق میباشد و شرایط بسیار نیکی برای توسعه و گسترش املاک و سرمایه‌گذاری است.

همینطور بندر خوشگل و راءس شهر مالامال جنب و جوش گیرنه، زمان‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در رستوران‌ها، کافه‌ها و استخراج و‌شغل های دیگر آماده می‌نماید.

شهر فاماگوستا (Famagusta)
حوزه‌ دیگر با پتانسیل سرمایه‌گذاری شهر فاماگوستا میباشد. این شهر با داشتن جای ‌های تاریخی و بندری خوشگل دارنده جاذبه توریسم برای گردشگران میباشد. همینطور با دقت به قرارگرفتن دانش گاه مدیترانه شرقی درین شهر، دارنده جمعیت قابل توجهی از دانشجو ها میباشد که آن را به بازاری بالقوه برای سرویس ها مرتبط تبدیل کرده‌میباشد.

ضمن اینها فاماگوستا دارنده قسمت تجاری رو به رشدی میباشد که زمان ایده‌آلی برای پرورش سرمایه، سرمایه‌گذاران آماده کرده‌میباشد.

کلاً این بخش ها در قبرس شمالی تجهیزات متنوعی را برای خریداران در قسمت‌های متعدد ارایه میدهند. و آن‌ها را به مقصدی خوب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌نمایند که در پی دیده‌اندازهای رویش سرمایه‌هایشان می باشند.
فرآیند خرید منزل در قبرس شمالی
خرید منزل در قبرس شمالی دربرگیرنده چند مرحله برای یقین از یک معامله بهتر و رسمی میباشد. در مرحله نخستین بسیار اصلی میباشد از سرویس ها یک مشاور املاک دارای اعتبار در بازار املاک قبرس شمالی استعمال نمائید. کمپانی اشرفی استیت با سال‌ها تجربیات در حوزه املاک قبرس شمالی می تواند در‌این فرآیند در کنار شما برای شایسته ترین گزینش براساس ترجیحات و دارایی شما باشد.

تفحص مقاله روند خرید منزل در قبرس شمالی برای اگاهی بی نقص شما از حالت و فرایند سفارش میگردد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 178
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 222
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 3029
  • بازدید سال : 4684
  • بازدید کلی : 4684
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه